Americo Quispe
Shurmano Dios
- Nº Ranking
- 150
- Shurmano Nº
- 245
- Desde
- 17 Jun 2023
- Reacciones
- 32,399
no entiendo esa debosion.ke tienen a ese animal tan coxino i de eskaso balor nutrisional....ademas tengo entendido ke los chanchos komen asta eskremento (en algunas grangas los alimentan kon su propia mierda) a mi sinseramente me daria asko...ni los poyos ke son medio susios yegan a ese nibel.....
espagna es el uniko pais donde komen.esa.karne de mala kalidak i ademas se komen.las tripas de estos (entranhas)
asen.morsiya (sangre koagulada aka komida pagana) las patas la kabesa ojos osiko las.webas kola i asta la tula hahahahaha....si usted abla kon.estadounidence aleman o ingles eyos de manera natural sienten repulcion por estos platiyos insaluvres.....
definitibamente i sin lugar a dudas moroñoles = xinos
espagna es el uniko pais donde komen.esa.karne de mala kalidak i ademas se komen.las tripas de estos (entranhas)
asen.morsiya (sangre koagulada aka komida pagana) las patas la kabesa ojos osiko las.webas kola i asta la tula hahahahaha....si usted abla kon.estadounidence aleman o ingles eyos de manera natural sienten repulcion por estos platiyos insaluvres.....
definitibamente i sin lugar a dudas moroñoles = xinos